2 Mayıs 2010 Pazar

ama(Ç)özüm katılımcılarının görüşleri;


Aşağıda yer alan görüşler, arkadaşlarımızdan topladığımız onlarca görüş ve düşünce arasından seçtiklerimizdir.

Keyifli aynı zamanda düşünmeye üretmeye yönelik bir toplantı oldu.Tebrikler..


Güzel vakit geçirdik.Çok eğlenceliydi.Çok farklı fikirler var.Tekrar birlikte olmak dileğiyle.

Gayet hoş sıcak bir ortam.Mekan seçimi son derece şahane.Anlatabilcek pek birşey yok ya kelimeler kifayetsiz kalıyor ya da benim kelime haznem o kadar güzel kelimelere sahip değil.Çok memnun,aşırı memnun kaldım.Tekrar tekrar katılmak isterim.Saygılarımla...

Merakla başlayan programdan merakımı memnuniyete bırakıyorum.Çok güzel ve eğlenceli geçti:)

Sallantıda da olsa güzel bir geziydi.Boğaz bize ilham verdi ama daha geniş bir zaman için Karadeniz'e giden bir tur istiyorum :)Sevgilerle

Toplantı güzeldi fakat bu konuştuklarımızın biraz havada kalacağını düşünüyorum.Belki daha sonraki toplantılarda ileri gider.

Çok sıradışı ve faydalı etkinlik oldu.Hepinize çok teşekkür ediyorum:)

Dünyanın ve insanların probleme sorunlara boğulduğu böyle bir zamanda sorunlar için çözüm üreten gençler arasında bulunmaktan mutluluk duyduğumu gururla söylüyorum ve arkasındayım.

3.sünü de sabırsızlıkla bekliyoruz :)

Amacımızın çözüm olduğunu çok belli ettik be :) Herşey güzel ayarlanmıştı,güzel vakit geçirdik,asıl önemli olan bu çözümlerimizi hayata geçirebilmek..hep birlikte olmak dileğiyle.

Peki siz başvurmamak için bir neden bulabildiniz mi?

Başvurmak için: http://www.fikirsizler.com/bs/form.php

2 yorum:

Unknown dedi ki...

hacı nedir buu fikirsizler ne yaparlar nasıl bir kuruluştur nasıl başvuru yapılır hele az bi deyin daa..

ilmenokan dedi ki...

Selam Emre. FikirSizler ise, üniversite öğrencilerine projeler ürettirmeyi, daha iyi bir gelecek için çözümler ürettirmeyi amaçlayan, farklı üniversitelerden, farklı bölümlerden öğrenciler tarafından kurulmuş, hiç bir kuruma, kuruluşa, ideolojiye bağlı olmayan bir oluşumdur. Aşağıda da duyurduğumuz gibi 3. ama(Ç)özüm etkinliğimiz 9 Mayıs Pazar günü, Eminönü'nden kalkacak vapurda olacaktır. Orada yazan bilgileri okuduktan sonra; http://www.fikirsizler.com/bs/form.php linkinden başvurup katılabilirsin. Bekleriz.

Hem yüzyüze konuşurken, yaptıklarımızdan, gerçekleştirdiklerimizden, gerçekleştirmek üzere olduklarımızdan daha detaylı konuşuruz. ;) -He bu arada kim oldugumu soracak olursan, ben FikirSizler Sosyal Medya Koordinatörü Okan İlmen.

Yorum Gönder